Po przyjęciu do Kliniki pacjent jest konsultowany przez lekarza anestezjologa, z którym ustalony zostaje rodzaj znieczulenia. Odpowiednio dobrane znieczulenie ma umożliwić bezbolesne i bezpieczne warunki do przeprowadzenia operacji.
Przed zabiegiem z chorym rozmawia lekarz, który wykona operację. To czas na rozwianie ostatnich wątpliwości i uspokojenie Pancjenta. Zabiegi są zawsze stresującym doświadczeniem i nasz zespół dba o komfort psychiczny naszych Chorych.
Lekarz wyjaśnia pacjentowi przebieg leczenia w trakcie wizyty przedoperacyjnej, Pacjent jest badany.
W dalszej kolejności Pacjent jest transportowany na łóżku do sali operacyjnej, gdzie odbywa się operacja. Na sali podawane jest znieczulenie.
Po zabiegu pacjent transportowany jest na łóżku do sali, w której spędzi okres pooperacyjny, następnie otrzymuje leki przeciwbólowe, w razie potrzeby jeśli bóle są silne, otrzymuje dodatkowe leki wedle życzenia. By ustrzec się przed możliwymi powikłaniami, operacje wykonujemy zawsze pod osłoną antybiotyków oraz leków przeciwzakrzepowych.
Pacjenci po operacjach dyskopatii lub wertebroplastyki zazwyczaj pozostają w Klinice do rana dnia następnego.
W przypadku blokad czy kriolezji, pacjenci wychodzą do domu w tym samym dniu. Jeżeli istnieje konieczność (np. w przypadku złamań patologicznych), zaopatrujemy pacjenta w odpowiednią ortezę.
W okresie pooperacyjnym pacjenci REHABILITUJĄ SIĘ SAMODZIELNIE, zgodnie z opracowanymi przez nasz zespół programami ćwiczeń.
Jeśli konieczna była operacja, na wizyty kontrolne zapraszamy 2 tygodnie oraz 8 tygodni po operacji.
W przypadku leczenia zachowawczego, na ponowną ocenę leczenia zapraszamy po 4 tygodniach.
ZWOLNIENIE LEKARSKIE
Na okres leczenia wystawiamy zwolnienie lekarskie.
Na życzenie, pacjentom zamieszkałym poza granicami Polski, wystawiamy zaświadczenia o dokonanym leczeniu w języku angielskim, które zazwyczaj są respektowane przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej za granicą, dzięki czemu możliwe jest zwolnienie z pracy na czas rehabilitacji po zabiegu.
Leczenie w naszej Klinice możliwe jest również w systemie Mediraty.
Wszystkie komercyjne usługi naszej Kliniki mogą być realizowane bez angażowania środków finansowanych „z góry” i opłacane w dogodnych ratach.
Zapraszamy do kontaktu z Rejestracją Medirat
lub wypełnienia „Formularza Pacjenta„.
MediRaty to ogólnie dostępny system finansowania usług medycznych, który ułatwia realizację optymalnego planu leczenia i dostęp do procedur medycznych.
Aby zacząć z niego korzystać, należy przejść pozytywnie krótką weryfikację telefoniczną
pod numerem 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).
Wystawiane przez KręgosłupCenter zaświadczenia, często umożliwiają otrzymanie całkowitego lub częściowego zwrotu kosztów leczenia od ubezpieczalni (szczególnie pacjenci zagraniczni)
Zapraszamy do kontaktu.
Zespół Kręgosłupcenter
POSTANOWIENIA OGÓLNE
CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
Jeżeli Państwa celem jest rejestracja na wizytę lub uzyskanie skierowania online, po wypełnieniu formularza lub korespondencji mailowej, skontaktuje się z Państwem pracownik KręgosłupCenter,który poprosi (jeśli to konieczne) o podanie takich danych jak PESEL, data urodzenia oraz adres.
PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
PLIKI „COOKIES”
POSTANIOWIENIA KOŃCOWE